ازجمله مزایای دیجیتال مارکتینگ می‌توان به شناخت دقیق مخاطب، آگاهی از موقعیت جغرافیایی، امکان آنالیز و بهینه‌سازی، هدفمندی و مشخص بودن نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد

دیجیتال مارکتینگ شامل سه مرحله حضور، عرضه و تحلیل است که اجرای هر یک از این مراحل برای تحقق اهداف کسب‌وکار ضروری است.

هر سه مرحله وابسته به یکدیگر هستند و برای رسیدن به موفقیت، این مراحل باید به‌صورت مداوم اجرا شوند. در گام اول، باید هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ مشخص شود.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها