ترافیک ورودی به وب‌سایت‌ها از کانال‌های متنوع همچون جست‌وجو و شبکه‌های اجتماعی و لینک‌های خارجی ایجاد می‌شود و موتورهای جست‌وجو یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

جذب ترافیک بیشتر برای وب‌سایت، یکی از فاکتورهای کلیدی برای کسب‌وکارهای امروزی محسوب می‌شود. دراین‌میان درک چگونگی افزایش ترافیک، جنبه‌ی مهمی را در تدوین استراتژی‌های دنیای دیجیتال نشان می‌دهد. در سال‌های اخیر، شبکه‌های اجتماعی به یکی از نقاط تمرکز برای جذب ترافیک از منابع خارجی تبدیل شده‌اند، اما مطالعه‌های متعدد نشان می‌دهد که این شبکه‌ها همیشه نیروهای محرک خوبی برای افزایش ترافیک نیستند. حتی با بهینه‌سازی عالی شبکه‌های اجتماعی نیز نمی‌توان آن‌ها را به کانال‌های اصلی جذب ترافیک تبدیل کرد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها